There was an error in this gadget

Saturday, January 7, 2012

If you love it, put some ink on you about it. - Se você ama algo, coloque tinta sobre isto em você



I've heard that if you like someone, you should put a ring on them. I've had that experience and though it didn't work out so great, I have learned from it. My love for cycling is now explicit, it's there on my right leg and anyone who sees me pedaling around can witness it.





I'll go on by saying that tattoos shouldn't follow fashion, they should portray your ideals and beliefs. I'm not the religious kind, yet I don't think it's something to be ashamed of.

So, I believe in a better world. One where people feel fine about their commuting time, leisure and, of course, have fun while doing some serious exercise. Cycling is my advice for anyone who is stressed out and is wise enough to take advantage of their time in a healthy way.
That's why, since I love moving around propelled by the very same calories that make most of us fat, I'll show my love to cycling and living in this world in a smart way. If you love it, show it to the world.

Disclaimer: Tattoos should only be done by adults or with written consent of the minors parents. There are other ways to show the world what you love and who you are.





Ouvi dizer que se você gosta de alguém, você deve colocar um anel nele(a). Eu tive essa experiência e, apesar de não funcionar muito bem, eu aprendi com isto. Meu amor por andar de bicicleta agora está explícito, ele está lá na minha perna direita e qualquer um que me vir pedalando por aí pode testemunhar isso.

Eu sigo dizendo que as tatuagens não devem seguir a moda, elas devem retratar seus ideais e crenças. Eu não sou do tipo religioso, mas eu não acho que é algo para se envergonhar.

Então, eu acredito em um mundo melhor. Um onde as pessoas se sintam bem 
em relação ao seu tempo de deslocamento, tempo de lazer e, é claro, se divirtam enquanto fazem algum exercício a sério. Andar de bicicleta é o meu conselho para quem está estressado e é esperto o suficiente para tirar proveito de seu tempo de uma forma saudável.
É por isso que, já que eu amo me movimentar por aí impulsionado pelas mesmas calorias 
que fazem a maioria de nós ficarmos obesos, eu vou mostrar o meu amor pelo ciclismo e viver neste mundo de um maneira sensata. Se você ama algo, mostre para o mundo.

Retratação: Tatuagens só devem ser feitas por adultos ou com
consentimento por escrito dos pais dos menores de idade. Existem outras
maneiras de mostrar ao mundo que você ama e quem você é.




Traduzido por Luciene Azevedo



1 comment:

  1. Great! The tatoo is really beautiful. The comparation you did is interesting. I do believe that we should always demonstrate and show people about what and who we love. I think it is the unique way to change things and people´s mind: giving the example.
    About relationship, I do believe that the fact of one relationship get the end does not means that it didn´t work out. Once I read: "It worked out by the time it lasted". I think it is true! Also, all relationships bring us lots of good things even when they end. The end can be seen as the change of feeling but not necessarily
    the end. Today you really love your tatoo and to ride bycicle but maybe one day things change inside you. It does not mean the end of your love but a change in how you feel and see things. Remenber how Davi was before pedaling... See how many good things are happening in your life... the end of something can be the beginning of something bigger and powerful! The most important is to learn, as you said! ;-) Luciene.

    ReplyDelete